Wie zijn we

Wie zijn we
Ons doel is klanttevredenheid

Ons doel is klanttevredenheid

Als onderdeel van PostNL hebben wij meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van klantcontact in huis. Ons doel: opdrachtgevers ontzorgen door goede en constante resultaten te leveren. Met een flinke dosis ondernemersgeest werken iedere dag ruim 1.800 mensen aan ons Waanzinnig Belangrijk Doel: het verhogen van de klanttevredenheid. Hoe we dat doen? Door goed te luisteren en oprecht geïnteresseerd te zijn in de problematiek van onze opdrachtgevers. Niet vasthoudend aan oude structuren en ideeën, maar proactief vernieuwende oplossingen bieden. We houden van creativiteit, aanpakken en nieuwe ideeën uitproberen en leren van onze fouten along the way.

De mens centraal

De mens centraal

Wij geloven dat de mens centraal moet staan in alles wat we doen. Of het nu gaat om onze eigen medewerkers, opdrachtgevers of hun eindklanten. Door flexibel te zijn en ruimte te geven aan discussie creëren we een omgeving waarin iedereen zich welkom voelt. Wij geloven dat zorgzaamheid en warmte voor verbondenheid zorgen. Zo dragen we allemaal met plezier en een goed gevoel bij aan het succes van onze projecten. Door ruimte te geven aan nieuwe ideeën, creativiteit en ondernemerschap creëren we waarde voor mens en maatschappij.

Iedereen draagt bij

Iedereen draagt bij

Onze visie en manier van werken willen wij laten aansluiten op de veranderende maatschappij. Medewerkers willen zich verbonden voelen met het bedrijf waarvoor ze werken. Gehoord worden, invloed hebben, meedenken en je ideeën kunnen delen zijn belangrijke elementen die daaraan bijdragen. Dat bereiken we door open en transparant te zijn: we delen onze kennis en waardevolle informatie met al onze medewerkers en onze opdrachtgevers. Zo zorgen we samen voor tevreden klanten.

Waar staan we voor

We staan elke dag weer als één man voor warm contact; met elkaar, met de opdrachtgever en met hun eindklant. We willen uniek zijn in wat we doen en hebben de drive om het elke dag weer beter te doen, om op die manier de mooiste resultaten te bereiken. Door met collega's en opdrachtgevers samen naar nieuwe hoogtepunten toe te werken, blijven we constant op een creatieve, eigen manier groeien. Met oprechte interesse en proactief meedenken mensen ontzorgen, dat is wat we doen. Echt warm contact moet je beleven!

Door ruimte te geven aan nieuwe ideeën, creativiteit en ondernemerschap creëren we waarde voor mens en maatschappij.

Ons management team

Ronald Smit: algemeen directeur

"Ik vind het niet interessant om op hiërarchie te sturen. Ik kijk veel liever naar competenties en talenten."

Lees meer

Lotte de Groen: manager competence center

'Met mijn creativiteit wil ik collega's uit alle lagen van het bedrijf inspireren'

Lees meer

Peter de Boer: manager client service directors

"Ik ben echt allergisch voor sleur!"

Lees meer

Freek Weijtens: manager ICT

"Je kunt beter groeipijnen hebben, dan krimppijnen!"

Lees meer

Sjon Troudes: manager finance & administratie

"Als je tijdig en met overgave op kansen kan inspelen, breng je hele mooie dingen teweeg."

Lees meer

Ingrid Hiemstra: manager HR-advies

"Als alles op z'n plaats valt, kan ik echt genieten"

Lees meer