Kwaliteit & Klanttevredenheid Klantteams

Waarom werken bij Kwaliteit & Klanttevredenheid

Wat heb je nodig voor warm contact met mooie resultaten? Vanuit ons beproefde format, All You Need Is, leggen we samen met medewerkers én de opdrachtgever de basis voor persoonlijk klantcontact. In dit proces van co-creatie pakken we samen de belangrijkste kernwaarden van onze opdrachtgevers, en zetten die om in concreet gedrag voor onze collega's. Door te sturen en te controleren op de best mogelijke invulling van dit gedrag, verhogen we de kwaliteit van de contacten, en merken we dat de klant meer tevreden is.

"We zijn overtuigd van de correlatie tussen kwaliteit en klanttevredenheid, en maken daar onze kracht van"

We zijn overtuigd van de correlatie tussen kwaliteit en klanttevredenheid, en maken daar onze kracht van. Op deze manier is All You Need Is dus onze basis; de kapstok waar we alles aan ophangen. Bij team Kwaliteit en Klanttevredenheid staat dit concept als geen ander centraal. Bij nieuwe projecten helpen we bij het op poten zetten en inrichten van nauwkeurige kwaliteitsmonitoring. Ook kalibreren we veel met teamleiders en zorgen we dat we constant op het hoogste niveau werken. Ons team maakt abstracte begrippen als kwaliteit en klanttevredenheid tastbaar en zorgt ervoor dat Cendris opereert volgens de juiste wet- en regelgeving.

Je nieuwe collega's?

Miranda Kok

Vanuit mijn vakgebied denk ik altijd vanuit kwaliteit en klanttevredenheid en zoek ik de samenwerking op om continu te verbeteren. Zo adviseer ik de eigen organisatie en opdrachtgevers over het inrichten van processen en ben ik constant bezig met de relatie tussen kwaliteit, klanttevredenheid en goede resultaten. Door gericht bezig te zijn met processen en met trends op medewerkerniveau, streven we naar de beste beleving voor de eindklant. Dit natuurlijk in nauwe samenspraak met onze opdrachtgevers en collega’s. Goede kwaliteitsmonitoring en All You Need Is zijn de sleutel tot klanttevredenheid. Het geeft je verdieping in de resultaten van de werknemer en het project en handvatten om gericht met de verbeterpunten aan de slag te gaan. Daarmee houd je iedereen scherp en gemotiveerd.

Rianne Stoker

Binnen Cendris is het belangrijk dat we blijven vernieuwen en vooruitkijken, maar het net zo belangrijk om een stabiele basis te hebben. Een vertrekpunt van waaruit we verder kunnen werken. De kern daarbij is dat iedereen dezelfde visie moet delen op het gebied van kwaliteit en klanttevredenheid. Het creëren van die eenheid vind ik één van de belangrijkste en mooiste dingen aan Cendris. Het mooiste voorbeeld van zo'n gedeelde basis is All You Need Is, het format dat wij gebruiken voor het inrichten van klantcontact. Samen met opdrachtgevers de drivers van klanttevredenheid vertalen naar concreet gedrag, dat is een heel mooi proces!