Klantteams

Waarom werken bij Klantteams

Bij Cendris zetten we de mens centraal en staan we voor warm contact. Dat geldt voor collega's en afdelingen onderling, maar zeker ook richting onze opdrachtgevers en hun klanten. Het levende bewijs daarvan bevindt zich natuurlijk in het hart van de operatie: op de werkvloer waar het klantcontact plaatsvindt. Onze klantenteams gaan elke dag vol overgave voor de best mogelijke klantervaring en dragen actief de kernwaarden van de verschillende opdrachtgevers uit.

"Onze klantenteams gaan elke dag vol overgave voor de best mogelijke klantervaring en dragen actief de kernwaarden van de verschillende opdrachtgevers uit"

Dat gebeurt op ontzettend veel verschillende manieren. Vanuit Cendris opereren we namelijk vanuit een duidelijke visie, maar ieder project kent zijn eigen unieke nuances. De insteek verschilt vanzelfsprekend ook per afdeling. We hebben bijvoorbeeld afdelingen zitten met rasverkopers die zich richten op conversie, maar ook oprecht zorgzame types die zich volledig focussen op het verlenen van service en het helpen van anderen. Al die gedreven mensen die het uiteindelijke klantcontact verzorgen zijn ons meest kostbare goed; het bloed in de aderen van Cendris.

Je nieuwe collega's?

Anne den Baas

Het is een cliché, maar daarom niet minder waar. Iemand blij maken door niet alleen doeltreffend op zijn of haar klacht te reageren, maar ook door diegene achter te laten met een positief gevoel over je bedrijf. Bijvoorbeeld door het gesprek af te sluiten met een 'digitale knipoog' zoals een gewaagde grap, lief kaartje of verrassende opmerking. Dat is wat mijn werk als webcare-agent zo mooi maakt, want juist bij webcare biedt Cendris hier ruimte voor. Op social media kan iedereen meelezen. Dat zie ik juist als voordeel: wat betreft de service die ik bied, heb ik niets te verbergen.

Karin Stoffels

Als teamleider zit je met je neus bovenop de operatie. Je hebt nauw contact met je team en kunt heel gericht sturen op gedrag en medewerkers ontwikkelen. Binnen Cendris heb ik gelukkig de vrijheid om met m'n team om te gaan zoals ik wil en ben er van overtuigd dat het de beste basis is om het leuk te hebben met elkaar. Als je in je team investeert, krijg je dat altijd terug! Een stukje geven en nemen dus. Ik laat mijn team vrij en geef ze veel eigen verantwoordelijkheid. Daarbij ondersteun ik waar nodig. Faciliterend leidinggeven dus, en dat werpt zijn vruchten af!