Telefonie

Telefonie is al sinds jaar en dag ons belangrijkste kanaal voor klantcontact. Niet zo vreemd dus dat we daar ondertussen behoorlijk bedreven in zijn! Bellen met een bedrijf houdt voor een klant altijd een bepaalde waarde. Dit komt omdat het lekker direct is en er een hoge mate van persoonlijke betrokkenheid is. Je spreekt immers rechtstreeks met een echt persoon die daar speciaal voor jou zit. Daarnaast heb je meteen contact en wordt je ter plekke geholpen. 'De beller is sneller,' is dan ook altijd een relevante opmerking gebleven.

Onze opdrachtgevers bieden wij elke mogelijke vorm van telefonisch klantcontact. Of het nu gaat om cross- en upsell, service verlenen, het verkopen van producten of diensten of het behouden van bestaande klanten, wij hebben voor elk doel de juiste gedreven collega's zitten. Onze eigen systemen leiden het belverkeer in goede banen en zorgen ervoor dat klanten zo snel mogelijk de juiste persoon aan de lijn hebben. Ook zorgen we voor snelle, efficiënte en veilige manieren om met gegevens van klanten om te gaan, die naadloos aansluiten bij systemen van onze opdrachtgevers.

We zijn gespecialiseerd in flexibiliteit en piekopvang, en zijn dus altijd voorbereid op eventuele verrassingen. Indien nodig kunnen we binnen de kortste keren hele teams van gedreven medewerkers bij elkaar krijgen, bijvoorbeeld om onverwachte toenames van belverkeer af te dekken. Door onze forecasters nauw bij dit proces te betrekken, kunnen we verder onze opdrachtgevers betrouwbare aanbevelingen doen en samen tot oplossingen voor de lange termijn komen. Dat is echt onze kracht!