Case: Eneco

Eneco en Cendris werken sinds 2015 met elkaar samen. Cendris zorgt ervoor dat klanten goed en op een warme manier geholpen worden waarbij vragen tijdig en correct worden afgehandeld. Vanaf de start hebben wij openlijk naar elkaar uitgesproken dat wij een sterk partnership willen aangaan met de nadruk op het nastreven van gezamenlijke doelen. Onze samenwerking is dagelijks in ontwikkeling, waarbij we vertrouwen op elkaars kracht door specialisme en ervaring met elkaar te delen.

Het uitgangspunt is dat de klant altijd centraal staat. Dit vraagt flexibiliteit en transparantie van beide partijen en zorgt tegelijkertijd voor een hele fijne manier van samenwerken. De manier van aansturen van Cendris, waarbij de nadruk ligt op gedrag met als doel klanttevredenheid, sluit daar erg goed bij aan. De creativiteit is voelbaar in proactieve verbetervoorstellen en ideeën vanuit de medewerkers. Dit is hele waardevolle input om te gebruiken in het verbeteren van onze processen.

Op de vloer heerst echt een Eneco-sfeer. De mensen aan de telefoon maken hét verschil en je merkt dat iedereen zich elke dag opnieuw weer maximaal inzet. Ook als je rondkijkt zie je Eneco overal om je heen, wat helpt bij de betrokkenheid. De beloning van dit alles zijn stabiel stijgende resultaten op een niveau wat boven verwachting ligt!

- Jochem Huijbers