Case: PostNL

Onze allereerste klantvraag op social media werd al door Cendris opgepakt en nu, jaren verder, staat er een solide en professioneel team in Leeuwarden iedere dag klaar voor de klanten van PostNL. We zijn enorm gegroeid, van een handjevol pioniers tot en een geoliede machine van zo'n vijftig man. Per week handelt Cendris voor PostNL ongeveer dertienduizend klantcontacten af via social media. We groeien minder hard dan jaren geleden, maar we hebben nog geen periode gezien met minder vragen dan de periode ervoor. Het bevalt de klanten wel! Of het nou maandagochtend of vrijdagavond is; zelfs in het weekend doen we er samen alles aan zo goed en snel mogelijk webcare te doen. Wat Cendris voor ons uniek maakt is de combinatie van hard werken om gemaakte afspraken na te komen en het blijven innoveren op het gebied van klantcontact. Het geheim daarin zit volgens ons in het luisteren. Echt luisteren naar de opdrachtgever én naar de klant van de opdrachtgever. Cendris krijgt dat voor elkaar en dat in een leuke sfeer met veel jonge, slimme en energieke webcare-adviseurs die iedere dag streven naar verbetering en het helpen van klanten. Dat verbindt Cendris en PostNL.