Wat doen we

Klanttevredenheid is niet alleen onze prioriteit, maar ook die van onze opdrachtgevers. Dagelijks verzorgen wij persoonlijk en warm klantcontact voor onze opdrachtgevers. We realiseren daarbij zowel service- als commerciële doelstellingen. Via verschillende on- en offline kanalen geven wij de merkidentiteit van onze opdrachtgevers door.

Aan de basis van ons werk staan onze medewerkers. Zij maken uiteindelijk het verschil.

Samen gaan voor resultaat en persoonlijk contact

Co-creatie en samenwerken zitten bij ons in de genen. Aan de basis van ons werk staan onze medewerkers, die dagelijks persoonlijk in contact staan met de uiteindelijke klant. Zij maken uiteindelijk het verschil.

 

Dit doen ze aan de hand van ons Waanzinnig Belangrijke Doel. Dit doel bepalen onze medewerkers samen met hun opdrachtgever en vervolgens wordt dit vertaald naar gedrag. Medewerkers houden zelf hun voortgang bij op motiverende scoreborden. De resultaten worden besproken in weeksessies. Daarin bepalen we of we op koers liggen, of dat we moeten bijsturen.

Met welke kanalen kunnen we je hulp bieden?

Gwendy Richard over Webcare

Om vooruit te blijven gaan moet je nieuwe kanalen verkennen. Leer hoe wij ons hebben genesteld in de wereld van nieuwe media en wat we te bieden hebben op dit vlak!

Webcare

Lees meer over Webcare

Paul van Ottele over Telefonie

De meeste klanten zoeken nog altijd telefonisch contact met bedrijven. Bekijk hoe wij hier op unieke wijze mee omgaan en waar we ons in specialiseren.

Telefonie

Lees meer over Telefonie

Ronald Blankenstein over Chat

Chat is een digitaal kanaal met ontzettend veel voordelen. Bekijk hoe wij gebruik maken van deze mogelijkheden en ze inzetten voor een optimale klantbeleving.

Chat

Lees meer over Chat

Erik Ottens over Brieven

Klantcontact via brieven is nog steeds relevant. Lees hier hoe we in dit moderne tijdperk omgaan met een klassiek kanaal.

Brieven

Lees meer over Brieven

Arnoud Kloeze over E-mail

E-mail vergt een ander soort aandacht dan bijvoorbeeld een telefoongesprek. Lees hier hoe we ook via dit kanaal zorgen voor een unieke klantbeleving dankzij extra aandacht.

E-mail

Lees meer over E-mail

Wat zeggen onze klanten?

VGZ

VGZ

"Voor een project als VGZ is flexibiliteit het sleutelwoord. Leer hoe we de eindejaarsdrukte van dit bedrijf opvangen met gedreven medewerkers met WFT-certificering."

Lees deze case
T-Mobile

T-Mobile

Bij een samenwerking als deze is een goed partnerschap op basis van vertrouwen het meest belangrijk. Nieuwsgierig hoe we de performance van T-Mobile hebben verbeterd? Bekijk het hier.

Lees deze case
PostNL

PostNL

Met PostNL hebben we als bedrijf een speciale band. Lees hier hoe we met extra aandacht en een unieke aanpak webcare voor hen verzorgen.

Lees deze case
Eneco

Eneco

"Eneco en Cendris delen de visie dat de klant altijd centraal moet staan. Bekijk hoe we samen door transparantie en flexibiliteit de beste beleving creëren voor de klant."

Lees deze case